joraykivis.reismee.nl

Dag 16 Orlando (Clermont)

Vandaag een lekker zondagje om uit te slapen! Kim was wel al om 9.00 wakker en heeft een paar baantjes in het zwembad gezwommen. De anderen kwamen rond een uurtje of 10 hun bedjes uit. Lekker samen ontbeten (eitje met spek, jus d'orange, broodje gezond/ geroosterd broodje). Elvis nog even wat baantjes gezwommen, toen iedereen zich klaargemaakt en op naar de bezigheid van vandaag. Joke en Kim hadden eerder al een outlet gespot, dus gingen hier maar een kijkje nemen. Raymond en Elvis hadden na de urenlange shop periode van de vorige keer, hier natuurlijk geen zin meer in! Zij kozen ervoor om een potje te gaan mini golfen!! Zij hebben Joke en Kim afgezet en gingen toen verder. De golfbaan zag er leuk uit, ingericht met piratendingen! Zij hebben 36 holes gespeeld (18 wat makkelijke en 18 wat moeilijker). Voor Raymond en Elvis waren alle banen eigenlijk niet heel uitdagend, de meeste ballen zaten er met 2 slagen wel in. En natuurlijk willen jullie wel weten wie de winnaar was................. ELVIS!!!!

Laughing
Wel moet het geluk van Elvis nog even benadrukt worden en ook dat de ‘moeiljke' 18 holes door Raymond gewonnen zijn
Wink

Om 15.00 werden Joke en Kim weer opgehaald en gingen we langs wat winkeltjes waar je goedkopere kaartjes voor de pretparken kon kopen! Als echte Nederlanders natuurlijk bekijken waar je het goedkoopste kan halen! We hebben nog niets gekocht aangezien de kaarten die ons aangeboden werden nog niet beschikbaar waren, dus we moesten later nog even terug komen. Toen even langs de supermarkt om eten in te slaan voor het avondeten. Er werd een lekker bordje pasta gekookt door Elvis en Kim. Raymond en Joke zijn daarna wat baantjes gaan zwemmen en zijn daarna nog even terug geweest voor de kaartjes. Uiteindelijk toch de kaartjes voor morgen (Universal studios en Island of Adventure) ergens anders gekocht. Gelukkig konden we onze kaartjes van het Kennedy Space Center nog verkopen voor 10 dollar per stuk (kaartjes zijn een week geldig). Snel nog even langs de supermarkt voor de laatste dingen en toen terug naar de villa voor een rustig avondje. Morgen dus van 9 tot 9 in het pretpark.

Janneke

He hallo!

Zo jullie hebben weer een reisje erop zitten! Wat een gedoe met die code e.d. Maar jullie zitten in een luxe villa zeg! Toppie! Geniet van 't uitrusten en zeker van 't pretpark!! :-) Ben benieuwd naar de verhalen en foto's ervan haha!
Have Fun!

Liefs,